KLINGER Finland huolehtii laadun toteuttamisen riittävistä edellytyksistä, johtaa prosesseja sovitulla tavalla ja toteuttaa toiminnassaan jatkuvan parantamisen periaatteita. KLINGER Finland Oy:n laadunhallintajärjestelmä täyttää ISO9001:2015 standardin vaatimukset ja on sertifioitu.

Toiminnassamme otamme huomioon asiakaslähtöiset tarpeet ja vaatimukset. Toimitamme tuotteita ja palveluita pääasiassa suomalaiselle teollisuudelle ja tukkuportaalle – usein prosessiteollisuuden vaativiin ja kriittisiin käyttökohteisiin, joissa laatu ja luotettavuus ovat keskeisiä.

 

Laatu nojautuu perusarvoihimme

Laadukas toiminta muodostuu yrityksemme arvoista ja arjen valinnoista:

  • huolehdimme asiakkaistamme ja toisistamme
  • noudatamme yhteisiä pelisääntöjä
  • toimimme vastuullisesti
  • jatkuva parantaminen

 

Tutustu sertifikaatteihimme

Laadunhallintajärjestelmällä varmistetaan

  • yrityksen prosessien ohjaus ja kehittäminen asiakasvaatimusten sekä toiminnan tavoitteiden saavuttamiseksi
  • yrityksen ulkoisen viestinnän tason vastaavan asiakasvaatimuksia
  • laadunhallintajärjestelmän tuottaman tiedon riittävä välitys henkilöstölle
  • tuotteisiin ja palveluihin liittyvien riskien ja mahdollisuuksien kartoittaminen
  • riskien, joihin yritys itse ei voi vaikuttaa, kartoittaminen.

Toiminnan ohjaamiseksi on luotu oma raportointikäytäntö sekä laadittu mittarit, joiden seurannalla ohjataan toiminnan kehittämistä ja luodaan edellytykset jatkuvalle parantamiselle.

Osaaminen osana laatua

Laadunhallintajärjestelmän tavoitteena on lisäksi varmistaa, että henkilöstöllä on:

  • riittävä osaaminen organisaation toiminnoista
  • ymmärrys oman työn vaikutuksesta laatuun
  • tietoisuus työterveyden ylläpitämiseen ja työturvallisuuteen liittyvistä tekijöistä
  • valmiudet huolehtia ympäristöasioista osana päivittäistä työtä

Näin varmistamme, että laatu ei ole vain dokumentoitu järjestelmä, vaan osa jokapäiväistä tekemistä – suunnittelusta toimitukseen ja asiakaspalveluun.

Ota yhteyttä